Rukakeskus Oy: #RUKAPARK30 -kampanjan säännöt ja ehdot
JÄRJESTÄJÄ Rukakeskus Oy y-tunnus: 3145834-8
OSALLISTUMISEN EDELLYTYKSET Rukakeskus järjestää parkkilaskijoille suunnatun kampanjan. Kampanjaan voivat osallistua kaikki Rukalla vierailevat henkilöt, pois lukien niiden yhtiöiden työntekijät, jotka ovat osallistuneet kampanjan valmisteluun sekä näiden perheenjäsenet.
OSALLISTUMINEN
Kampanja alkaa 15.10.2024 ja päättyy 30.4.2025. Voit osallistua kampanjaan kuvaamalla haastevideoiden ohjeen mukaisen 30 sekunnin mittaisen videon ja jakamalla sen Instagramissa tai TikTokissa. Haastevideoita jakanaiden kesken valitsemme kauden lopussa jokaiselle haasteelle voittajan.
PALKINTO JA ARVONNAN VOITTAJALLE ILMOITTAMINEN
Palkintoina on Ruka-lahjakortti, majoituspaketti, kausikortti kaudelle 25-26 tai jokin muu järjestävän tahon valitsema palkinto. Jokaiselle haasteelle valitaan osallistuneista voittajat 1.4.2025. Haasteiden voittajat julkistetaan Wappulounailla, ja lisäksi voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sosiaalisen median yksityisviestillä sekä Rukakeskuksen omilla somekanavilla. Mikäli voittaja ei vastaa yhteydenottoon 7 päivän kuluessa, voitto mitätöityy ja järjestäjällä on oikeus valita uusi voittaja. Palkinto toimitetaan voittajalle postitse ainoastaan Suomeen. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai muiksi palkinnoiksi.
HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY
Rukakeskus käsittelee osallistujien henkilötietoja palkinnon luovuttamiseksi. Järjestäjällä on lisäksi oikeus julkaista voittajan käyttäjätunnus ja/tai etunimi, sukunimen ensimmäinen kirjain ja paikkakunta ruka.fi -verkkosivustolla sekä sosiaalisen median kanavissa. Henkilötietoja voidaan käsitellä myös suoramarkkinointitarkoituksiin osallistujan luvalla. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä löytyy tietosuojaselosteesta.
JÄRJESTÄJÄN VASTUU
Osallistuja vastaa itse kaikista mahdollisista palkinnosta aiheutuvista veroseuraamuksista. Osallistuja vapauttaa järjestäjän sekä kampanjan järjestämisessä mukana olleet mahdolliset muut yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kampanjaan tai palkinnon käyttämisestä. Järjestäjän vastuu osanottajia kohtaan ei ylitä näissä säännöissä mainittujen palkintojen arvoa. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä kampanjaan osallistumiseen tai palkinnon vastaanottamiseen.
OIKEUDET KAMPANJAN PUITTEISSA TOIMITETTUUN MATERIAALIIN Osallistumalla kampanjaan osallistuja vakuuttaa, että hän on luonut kampanjaan toimittamansa materiaalin itse tai mikäli materiaalin on luonut kolmas taho, saanut tältä suostumuksen osallistua materiaalilla kampanjaan näiden ehtojen mukaisesti. Osallistuja vakuuttaa, että hänen lähettämänsä materiaali ei loukkaa lakia, hyvää tapaa, kolmansien osapuolien oikeuksia, tekijänoikeudet ja muut immateriaalioikeudet mukaan lukien, kunniaa, yksityisyyttä taikka liikesalaisuutta tai ole muulla tavalla näiden sääntöjen vastainen. Osallistujan tulee muun muassa huolehtia siitä, että kampanjamateriaalissa (video) näkyvä henkilö on antanut suostumuksen osallistumisesta kampanjaan näiden ehtojen mukaisesti. Tämän käyttöoikeuden nojalla järjestäjällä on oikeus käyttää kampanjatunnuksella #rukapark30 julkaistuja videoita, sellaisenaan tai muokattuna, Rukakeskuksen kaikissa markkinointikanavissa rajoittamattoman ajan.
MUUT EHDOT
Jos kampanjaan osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai osallistumisesta muuten kuin säännöissä mainituin tavoin, on järjestäjillä oikeus hylätä osallistuminen. Järjestäjä ilmoittaa kampanjasivulla ja mahdollisuuksien mukaan kampanjan markkinointikanavissa, mikäli joudumme tekemään muutoksia kampanjaan, sen palkintoihin, ajankohtaan, saatavuuteen tai muihin seikkoihin, jotka vaikuttavat kampanjan toteutukseen. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden tehdä kampanjaan ja sääntöihin sellaisia muutoksia, jotka eivät vaikuta olennaisesti osallistujaan. Kampanja ei liity millään tavalla Metaan, Facebookiin tai Instagramiin. Järjestäjä kerää kampanjan yhteydessä osallistujan henkilötietoja edellä kuvatulla tavalla, yksikään edellä mainituista yrityksistä ei osallistu tietojen keräämiseen. Osallistujat vapauttavat Metan, Facebookin ja Instagramin kaikista kampanjaa koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.